uber-testimonial-800x500.jpg 


Tork Vision Rengøring* leverer rengøring af højere kvalitet, forbedrer kundetilfredsheden og øger personalets engagement

Rengøringsvirksomheden La Providence har indført Tork Vision Rengøring facility management softwaren hos Uber i Paris, og resultaterne er imponerende. Ikke nok med at kvaliteten og effektiviteten af rengøringen er steget, personalets arbejdssituation er også blevet bedre.
 
Tork Vision Rengøring* har revolutioneret rengøringsbranchen. Systemet tilbyder en helt ny måde at arbejde på og har øget rengøringskvaliteten væsentligt, samtidig med at den forbedrer rengøringspersonalets arbejdssituation. La Providence har valgt denne innovative software til sine kunder. “Den passer ind i vores digitale strategi, som har til formål at optimere servicekvaliteten og øge motivationen. Takket være de data, som indsamles i realtid, får vi et klart og pålideligt billede af stedets flow og aktivitet. Vi øger effektiviteten, kvaliteten og driftsresultaterne,” forklarer Hicham Bouayad, Business & Digital Project Director hos La Providence. 
 
Fjerner unødvendigt arbejde
For Diane Sinald, Janitorial Account Manager hos La Providence, har Tork Vision Rengøring* betydet bedre planlægning af arbejdet. “Medarbejderne kan arbejde smartere, fordi systemet fjerner unødvendige rengøringsrunder og dispensertjek.” Rousna Dumond, som er rengøringsassistent hos La Providence, bekræfter dette. “Softwaren er meget visuel og brugervenlig. Oplysningerne i realtid har intuitive farvekoder og fortæller mig præcis, hvor jeg skal gå hen og fylde op eller gøre rent. Det er nemmere og mere praktisk.”
 
En positiv indvirkning på medarbejderengagement og brugertilfredshed
I dag arbejder La Providence med Tork Vision Rengøring* seks forskellige steder, hvor i alt 1.183 opkoblede enheder sender oplysninger om rengørings- og refillbehov i realtid. Den nyeste kunde, som kan nyde godt af Tork Vision Rengøring*, er Uber Europe & Middle East, som har et stort kontor i Paris. For Pascale Porée, Regional RUN Manager - West & South Europe hos Uber, er det vigtigt at tilbyde et godt arbejdsmiljø, så medarbejderne og de besøgende altid føler sig godt tilpas. Vi tager os godt af vores rengøringspersonale og ønsker at gøre deres arbejde mere meningsfyldt. Med Tork Vision Rengøring* kan vi få det hele. Jeg brugte allerede denne software på min forrige arbejdsplads, så det virkede naturligt også at indføre den hos Uber. Den giver os mulighed for at være mere proaktive og er en ægte win-win-situation. Medarbejderne er meget tilfredse med den høje kvalitet, og den gør arbejdet mere komfortabelt og effektivt for vores rengøringspersonale”.
 
"Det er vigtigt at tilbyde et arbejdsmiljø af høj kvalitet, så medarbejdere og gæster altid føler sig godt tilpas."
Pascale Porée, Regional RUN Manager - West & South Europe hos Uber
 
"Takket være de data, som indsamles i realtid, får vi et klart og pålideligt billede af stedets flow og aktivitet. "
Hicham Bouayad, Business & Digital Project Director hos La Providence
 
 
 
*Tork Vision Rengøring er tidligere kendt som Tork EasyCube®.
Uber
"Softwaren fortæller mig præcis, hvor jeg skal gå hen og fylde op eller gøre rent. Det er nemmere og mere praktisk."
Rousna Dumond, rengøringsassistent hos La Providence