Tork Xpressnap er det eneste servietdispensersystem, der reducerer servietforbruget og tilbyder et digitalt gør-det-selv værktøj, som du kan bruge til at designe og vise en reklame med det samme på de sociale medier, eller printe ud og indsætte i din dispensers AD-a-Glance® reklamefelt.
Tork Xpressnap er det eneste servietdispensersystem, der reducerer servietforbruget og tilbyder et digitalt gør-det-selv værktøj, som du kan bruge til at designe og vise en reklame med det samme på de sociale medier, eller printe ud og indsætte i din dispensers AD-a-Glance® reklamefelt.
Det er nemt at designe en reklame. Du skal bare følge disse 4 enkle steps.
Beslut dig for dit budskab
Vælg en skabelon eller lav din egen
Gem dit design
Vis dit budskab - både via servietdispenseren og på de sociale medier!
57%
af restaurantgæster er enige i, at en personlig oplevelse berettiger højere priser.
40%
af restaurantgæsterne kan lide at se nyheder om restaurantmenuer i deres sociale mediefeed.
Her er tre måder, hvor Tork Xpressnap kan hjælpe dig med at nå dine forretningsmål:
Vær social
78% af gæsterne på casual og fastfood spisesteder følger restaurantrelateret indhold på sociale medier. Brug vores digitale værktøj til at skabe dine egne budskaber og poste dem direkte på dine sociale mediekanaler for at tiltrække flere kunder.
Vær personlig
62% af restaurantgæsterne er mere tilbøjelige til at komme igen, hvis de føler, at de har haft en personlig oplevelse. Så brug vores digitale værktøj til at dele historier om din restaurants historie, engagement i lokalområdet eller særlige tilbud. Restaurantgæster siger, at dette bidrager til at opbygge loyalitet.
Brug billeder
21% af restaurantgæsterne vil sandsynligvis bruge flere penge end planlagt, når de præsenteres for indbydende billeder af f.eks. en ny forret, drink eller dessert. Frist dem med dine egne reklamebudskaber, som du kan designe her på få minutter.
Vil du have Tork Xpressnap i din virksomhed?
Kontakt os i dag.
Læs, hvordan Ken og Grace bruger Tork Xpressnap til at øge omsætningen
Kreative, personlige markedsføringsbudskaber og professionelt design hjælper dig med at tiltrække flere gæster, øge omsætningen og skabe større kundeloyalitet. Restaurantejerne Ken og Grace deler deres historier om, hvordan de bruger Tork Xpressnap til at styrke deres forretning.
Ken Silver, Ejer af Jim's Steaks
Grace Foltz, Ejer af The Jerk Pit
Forbehold vedrørende undersøgelsen
*Undersøgelsen blev udført af det uafhængige institut United Minds med webpaneler stillet til rådighed af Cint i perioden 17. november til 13. december 2017 blandt 8289 personer i Europa i alderen 18-60 år, som havde spist på restaurant mindst én gang i den sidste måned.
Tork er et Essity brand. Essity er en førende global hygiejne- og sundhedsvirksomhed der udvikler, producerer og markedsfører produkter til personlig pleje (baby care, feminine care, inkontinensprodukter og medico-tekniske løsninger), husholdningspapir og professionelle hygiejneprodukter og -løsninger. Du kan læse mere ved at gå ind på www.essity.com